Fejlesztési munka folyamata
Fejlesztésnek számít minden olyan tevékenység, mely az Ügyfél SAP rendszerében még nem létező, vagy még nem működő szolgáltatást aktivál.
fejlesztési igény megfogalmazása | Ügyfél feladata |
fejlesztés megvalósíthatóságának vizsgálata és műszaki véleményezése | Vállalkozó feladata |
fejlesztés elfogadása, indítása | Ügyfél feladata |
fejlesztés elvégzése | Vállalkozó feladata |
fejlesztés tesztelése | Ügyfél feladata |
fejlesztés dokumentálása | Vállalkozó feladata |
fejlesztés kezelési utasításának elkészítése | Ügyfél feladata |
Program módosítás
Program módosításnak számít minden olyan tevékenység, mely az Ügyfél SAP rendszerében már meglévő szolgáltatások formai vagy tartalmi módosításával jár.
Saját SAP-s fejlesztéseink
SAP-PÁLYSZER -> pályázat és szerződés-nyilvántartás
A PálySzeR/3 alkalmazás az SAP-ban üzleti adathalmazával integrált módon hívatott megvalósítani a pályázatok és szerződések nyilvántartását.
Az integritás a munkavégzés során nagy előnyt jelent azáltal, hogy a rendszerbe már berögzített adatokat nem kell újra rögzíteni, elegendő azokra hivatkozni így gyorsabb és hatékonyabb az adatrögzítés, naprakész információk jeleníthetők meg.
A pályázatokhoz és a szerződésekhez hozzákapcsolhatóak és megjeleníthetőek az esetleges iktató rendszerben rögzített dokumentumképek a megfelelő iktatószámok megadásával, továbbá lokális PC-ről feltöltött fájlok.
A szerződések rögzítése (46*) ezen alkalmazás segítségével történik, kiváltva az eddig használatos SAP standard felületet. A beruházási projektek esetén a szerződés létrehozásának feltétele, hogy annak pályázati előzménye rögzített és eredményesen lezárt státuszú legyen a pályázatnyilvántartási részben.
A szerződések nyilvántartása egyformán kezeli a szállítói és a vevői szerződéseket.
SAP e-számla készítés és fogadás
Az e_Invoice megoldás az SAP számlázási rendszereibe (FI, SD, IS-U) integrálva oldja meg az e-számla kezelést.
Az e_Invoice megoldás részei
Számla előállítás:
- e-számla létrehozása SAP rendszerben
- e-számla hitelesítése (digitális aláírás, időbélyeg)
- e-számla elküldése, vagy portálról letölthetősége
Számla befogadás:
- e-számla hitelesség ellenőrzése (digitális aláírás, időbélyeg)
- e-számla előrögzítés SAP rendszerbe
Számlák egyéb tevékenységei:
- e-számla naplózása
- számlázási másodpéldányok kezelése
- e-számlák archiválása
SAP-LICENT integrált ügyfélszolgálati rendszer
A LICENT rendszer a core SAP rendszerbe integráltan tartalmazza a saját fejlesztésű Kontakt Center rendszerünket és a Montana Kft MonDoc System dokumentum menedzsment rendszerét.
A teljes körű integrációval biztosítható valamennyi input és output „információ” dokumentált kezelése, tematikus iktatása és archiválása.
Az „információkba” tartozhat bele igény szerint az SAP rendszer valamennyi bizonylata is.
Kontakt Center rendszer
A Kontakt Center a beérkezett telefonhívások, e-mail és SMS üzenetek, valamint közvetlen portál felületeken kitöltött webes űrlapok központosított feldolgozására és ezek megfelelő csatornákon át történő továbbítására lett kialakítva.
A Kontakt Center tervezésekor figyelembe vettük az alábbi szakmai területek best practice ügyviteli folyamatait :
- ipari és szolgáltatást végző kis-, közép-, és nagyvállalatok,
- önkormányzatok és önkormányzati intézmények,
- bankok és pénzintézetek,
- gyógyszergyárak,
- egészségügyi intézmények,
- közszolgáltatást végző vállalatok.
A Kontakt Center részei:
- IP telefonközpont
- call center
- interaktív hangautomata – IVR
- üzenetrögzítő
- SMS központ
- központosított e-mail rendszer
- web orientált felület
- lehetőség a beszélgetések digitális rögzítésére
MonDoc System rendszer
A MonDoc System a Montana Kft saját fejlesztésű, elektronikus integrált irat- és dokumentumkezelő rendszere, mely a papír és elektronikus iratokat teljes életciklusuk alatt – a keletkezéstől, beérkezéstől az irattárig – végigkíséri. A dokumentumok nyilvántartásba vételére, a velük elvégzendő munka támogatására és irattárazására, valamint a kapcsolódó egyéb munkafolyamatok támogatására kínál megoldást.
A MonDoc System az elmúlt évben a hazai vállalatok és intézmények piacvezető integrált irat- és dokumentumkezelő megoldása lett .
A MonDoc System a hazai vállalati és intézményi ügyfelek igényeihez illeszkedik, rugalmasan bővíthető illetve továbbfejleszthető moduláris rendszer, mely a mindenkori törvényi előírásoknak maximálisan megfelel.
A MonDoc System a 2006-os évben elnyerte „Az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása” díjat, valamint a CERTOP Termék- és Rendszer Tanúsító Ház auditálásának eredményeként megszerezte az iratkezelési szoftverekre vonatkozó teljes körű tanúsítványt, és ezzel minden közfeladatot ellátó szerv számára ajánlott rendszerré vált.