SAP fejlesztések

Fejlesztési munka folyamata

Fejlesztésnek számít minden olyan tevékenység, mely az Ügyfél SAP rendszerében még nem létező, vagy még nem működő szolgáltatást aktivál.

fejlesztési igény megfogalmazása Ügyfél feladata
fejlesztés megvalósíthatóságának vizsgálata és műszaki véleményezése Vállalkozó feladata
fejlesztés elfogadása, indítása Ügyfél feladata
fejlesztés elvégzése Vállalkozó feladata
fejlesztés tesztelése Ügyfél feladata
fejlesztés dokumentálása Vállalkozó feladata
fejlesztés kezelési utasításának elkészítése Ügyfél feladata

Program módosítás

Program módosításnak számít minden olyan tevékenység, mely az Ügyfél SAP rendszerében már meglévő szolgáltatások formai vagy tartalmi módosításával jár.


Saját SAP-s fejlesztéseink

SAP-PÁLYSZER -> pályázat és szerződés-nyilvántartás

A PálySzeR/3 alkalmazás az SAP-ban üzleti adathalmazával integrált módon hívatott megvalósítani a pályázatok és szerződések nyilvántartását.

Az integritás a munkavégzés során nagy előnyt jelent azáltal, hogy a rendszerbe már berögzített adatokat nem kell újra rögzíteni, elegendő azokra hivatkozni így gyorsabb és hatékonyabb az adatrögzítés, naprakész információk jeleníthetők meg.

A pályázatokhoz és a szerződésekhez hozzákapcsolhatóak és megjeleníthetőek az esetleges iktató rendszerben rögzített dokumentumképek a megfelelő iktatószámok megadásával, továbbá lokális PC-ről feltöltött fájlok.

A szerződések rögzítése (46*) ezen alkalmazás segítségével történik, kiváltva az eddig használatos SAP standard felületet. A beruházási projektek esetén a szerződés létrehozásának feltétele, hogy annak pályázati előzménye rögzített és eredményesen lezárt státuszú legyen a pályázatnyilvántartási részben.

A szerződések nyilvántartása egyformán kezeli a szállítói és a vevői szerződéseket.


SAP e-számla készítés és fogadás

Az e_Invoice megoldás az SAP számlázási rendszereibe (FI, SD, IS-U) integrálva oldja meg az e-számla kezelést.

Az e_Invoice megoldás részei

Számla előállítás:
  • e-számla létrehozása SAP rendszerben
  • e-számla hitelesítése (digitális aláírás, időbélyeg)
  • e-számla elküldése, vagy portálról letölthetősége
Számla befogadás:
  • e-számla hitelesség ellenőrzése (digitális aláírás, időbélyeg)
  • e-számla előrögzítés SAP rendszerbe
Számlák egyéb tevékenységei:
  • e-számla naplózása
  • számlázási másodpéldányok kezelése
  • e-számlák archiválása


SAP-LICENT integrált ügyfélszolgálati rendszer

A LICENT rendszer a core SAP rendszerbe integráltan tartalmazza a saját fejlesztésű Kontakt Center rendszerünket és a Montana Kft MonDoc System dokumentum menedzsment rendszerét.

A teljes körű integrációval biztosítható valamennyi input és output „információ” dokumentált kezelése, tematikus iktatása és archiválása.

Az „információkba” tartozhat bele igény szerint az SAP rendszer valamennyi bizonylata is.

Kontakt Center rendszer

A Kontakt Center a beérkezett telefonhívások, e-mail és SMS üzenetek, valamint közvetlen portál felületeken kitöltött webes űrlapok központosított feldolgozására és ezek megfelelő csatornákon át történő továbbítására lett kialakítva.

A Kontakt Center tervezésekor figyelembe vettük az alábbi szakmai területek best practice  ügyviteli folyamatait :

  • ipari és szolgáltatást végző kis-, közép-, és nagyvállalatok,
  • önkormányzatok és önkormányzati intézmények,
  • bankok és pénzintézetek,
  • gyógyszergyárak,
  • egészségügyi intézmények,
  • közszolgáltatást végző vállalatok.

A Kontakt Center részei:

  • IP telefonközpont
  • call center
  • interaktív hangautomata – IVR
  • üzenetrögzítő
  • SMS központ
  • központosított e-mail rendszer
  • web orientált felület
  • lehetőség a beszélgetések digitális rögzítésére

MonDoc System rendszer

A MonDoc System a Montana Kft saját fejlesztésű, elektronikus integrált irat- és dokumentumkezelő rendszere, mely a papír és elektronikus iratokat teljes életciklusuk alatt – a keletkezéstől, beérkezéstől az irattárig – végigkíséri. A dokumentumok nyilvántartásba vételére, a velük elvégzendő munka támogatására és irattárazására, valamint a kapcsolódó egyéb munkafolyamatok támogatására kínál megoldást.

A MonDoc System az elmúlt évben a hazai vállalatok és intézmények piacvezető integrált irat- és dokumentumkezelő megoldása lett .

A MonDoc System a hazai vállalati és intézményi ügyfelek igényeihez illeszkedik, rugalmasan bővíthető illetve továbbfejleszthető moduláris rendszer, mely a mindenkori törvényi előírásoknak maximálisan megfelel.

A MonDoc System a 2006-os évben elnyerte „Az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása” díjat, valamint a CERTOP Termék- és Rendszer Tanúsító Ház auditálásának eredményeként megszerezte az iratkezelési szoftverekre vonatkozó teljes körű tanúsítványt, és ezzel minden közfeladatot ellátó szerv számára ajánlott rendszerré vált.